( Local Automotive Club )
Home1CalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

- Welcome To Website TonGkop Performance Team - www.tongkop.org -


 

Kelamin....

View previous topic View next topic Go down 
Author Message
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Kelamin....   Fri Jan 16, 2009 6:13 am

Salim dan Musa pekerja d syarikat di Ibu Kota di minta menjemput tetamu syarikat dr Indonesia di KLIA dan membawa tetamu terbabit terus ke hotel penginapan yg telah di tempah.

Di hadapan balai ketibaan.....

Salim: Selamat pagi,ini bapak Moljono ya?

Pak Moljono: Ya! Saya.

Salim: Saya Salim dan ini Musa dari SMJ,kami akan membawa bapak ke hotel.

Pak Moljono: Ya! Baguslah ada yang menunggu,tidak perlu ambil teksi.Saya capek,sudah tua.

Salim: Bapak bersama kelamin?

Pak Moljono: Kok sudah tentu sentiasa bersama-sama saya.Mengapa kamu tanya begitu?Apa bisa ketinggalan? Ha! Ha! Ha! Kamu lucu.

Salim: Kalau begitu bapak duduk dulu di kerusi sana tu,biar kami yang tunggu.Sebelum itu boleh saya tahu lebih kurang bagaimana rupanya,besar ke,kecil ke atau putih ke,hitam ke.

Pak Moljono: Rupa apa? Kelamin saya?

Salim: Yalah! Senang kami nak cari.

Pak Moljono? Apa kamu gila?!!

Pak Moljono terus pergi ke kerusi kosong dengan muka yang merah padam.Salim dan Musa masih berdiri menunggu di depan Balai Ketibaan.

Musa: Dia kata dia capik, aku tengok dia berjalan elok je..

Salim: Itu yang aku suruh dia duduk.Dia sendiri yang kata dia capik tadi.Kenapa dia tak keluar sama dengan bininya??

Musa: Banyak bawa barang kot? Sangkut kat kastamlah tu.. Ha! Tu ada dua orang yang dressing macam org Indonesia, tapi yang mana satu ya?! Salim pergi mendapatkan Pak Moljono.

Salim: Maaf Pak! Kelaminnya yang besar panjang atau yang kecil pendek? (sambil menunjukkan ke arah dua wanita tadi)

Pak Moljono: Kamu org Malaysia tidak bersopan ,masakan saiz kelamin saya pun kamu ingin tahu..

Salim: Mestilah nak tau Pak! Takut nanti salah org.

Pak Moljono: Ya, usah ambil tahu kelamin org lain,lihat saja kelamin sendiri.

Salim: Kelamin saya tinggal di rumah Pak! Dia tak kerja..Sekarang nie kita tengah tunggu kelamin bapak keluar,kenapa lambat sangat ya?

Pak Moljono: Apa kamu gila?! Masa sih bisa di tinggalin di rumah? Kok kamu punya bisa di tanggal, kepunyaan saya enggak bisa...tetap ada bersama-sama!

Salim: Di mana Pak?

Pak moljono: Ya di mana lagi? Dalam celanalah! Waduh! Gawat..Tobat! Enggak mau lagi datang ke Malaysia.

Kerana lama menunggu dan dua orang wanita Indonesia tadi telah berlalu,Musa pun datang mendapatkan Salim dan Pak Moljono.

Musa: Dua-dua tu bukanlah.Kelamin bapak masih belum keluar, kenapa agaknya ya?!

Pak Moljono: Tidak di keluarkan! Masih tersimpan baik pada saya! Ayuh hantar saya ke hotel,perlu beristirahat! Capek sekali!!

Sambil berjalan ke kereta Musa berbisik pada Salim.

Musa: Pelik Indonesia seko nie, bininya disorok dalam seluar..Tengok tu,jalan bukan main laju lagi,katanya capik,tapi tengok elok je kakinya..
Back to top Go down
View user profile
SAA 7441 T



Number of posts : 178
Age : 27
Location : Geragat-simpang empat..
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Kelamin....   Sun Jan 18, 2009 8:15 am

paning...
Back to top Go down
View user profile
SimpLeGurL



Number of posts : 133
Age : 29
Location : KoTa KinaBaLu.....
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: Kelamin....   Mon Jan 19, 2009 10:10 pm

palui...palui... lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Thu Jan 22, 2009 9:36 am

hahahaha....lex ar bro..
Back to top Go down
View user profile
SimpLeGurL



Number of posts : 133
Age : 29
Location : KoTa KinaBaLu.....
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: Kelamin....   Tue Feb 17, 2009 5:11 am

tga lek la nie...hahahahah...pandai gak ko bt cite bodo.... lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
kamal



Number of posts : 99
Location : desa sepi pub far
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: Kelamin....   Tue Feb 17, 2009 10:37 pm

layan ja...........zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Tue Feb 17, 2009 11:02 pm

SimpLeGurL wrote:
tga lek la nie...hahahahah...pandai gak ko bt cite bodo.... lol! lol!



laaa...mstila ba pndai...bkn ari2 pn dpt wt cite cmnie.. bounce
Back to top Go down
View user profile
SimpLeGurL



Number of posts : 133
Age : 29
Location : KoTa KinaBaLu.....
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: Kelamin....   Wed Feb 25, 2009 10:09 pm

pandai ko silent...banyak belajar dah...
Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Feb 28, 2009 2:02 am

kira2 cm 2 la....hehe cyclops
Back to top Go down
View user profile
babyLiZaRd



Number of posts : 78
Age : 32
Location : KaYkAy-RuN^NoW-LaBuAn
Registration date : 2009-03-09

PostSubject: Re: Kelamin....   Tue Mar 10, 2009 11:14 am

aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/iemori69
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Fri Mar 13, 2009 6:14 am

babyLiZaRd wrote:
aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce



....kasi fhm jak bha...
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Mar 14, 2009 2:18 am

babyLiZaRd wrote:
aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce


ceh lau ceta gtu paham tul ko ar iemoriiiiieeeeee



Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Mar 14, 2009 2:19 am

silent killer wrote:
babyLiZaRd wrote:
aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce



....kasi fhm jak bha...

ska tul ko ceta gne ar ipar hehehee



Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Mar 14, 2009 4:26 am

babybeeLicca wrote:
silent killer wrote:
babyLiZaRd wrote:
aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce



....kasi fhm jak bha...

ska tul ko ceta gne ar ipar hehehee




ska ckit2la...hehe
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Mar 14, 2009 4:57 am

silent killer wrote:
babybeeLicca wrote:
silent killer wrote:
babyLiZaRd wrote:
aku nda brapa paha m story ne..
bingung aku baca...
tapi bahagian kelamin tu aku
mcm paham² sikit...
kakakkakak~ bounce



....kasi fhm jak bha...

ska tul ko ceta gne ar ipar hehehee




ska ckit2la...hehe


hahahah ya la tu
ckit2 ja arrrr



Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Kelamin....   Sat Mar 14, 2009 6:01 am

em yap....
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Kelamin....   Today at 12:53 am

Back to top Go down

Kelamin....

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Realtion :: TonGkop Chit Chat -
Forumotion.com | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Forumotion