( Local Automotive Club )
Home1CalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

- Welcome To Website TonGkop Performance Team - www.tongkop.org -


 

outstation....

View previous topic View next topic Go down 
Author Message
maramprapu



Number of posts : 207
Age : 26
Location : kp n kk
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: outstation....   Thu Feb 19, 2009 11:25 am

Bos bkata kpd stiausaha: Kita akan outstation slama 1mnggu,jd aturkn smuanya.

Stiausaha menelefon suaminya: Bos dan saya akan outstation slama 1mnggu,abg pndai2 lah jaga diri nnt,ya..

Suami menelefon buah hatinya: Yahoo!!...Isteri saya akan outstation slama 1mnggu,jd mri kita hbiskn masa bersama-sama...

Buah hati menelefon murid tuisyennya: Saya kena outstation slama 1mnggu,jd awak xperlu datang utk tuisyen..

Murid tuisyen menelefon atuknya: Atuk,utk 1mnggu saya tak ada klas sbab cikgu sya sibuk,Yahoo!!...Atuk datanglah sini,smnggu ni kita boleh jalan2..

Atuk yg kaya raya itu menelefon stiausaha: Minggu ni saya nak hbiskn masa dngan cucu.Saya batalkn outstation itu...

Stiausaha menelefon suaminya: Mnggu ni bos saya ada kerja lain,kami dah batalkan outstation tu...

Suaminya menelefon buah hatinya: Sayaaanngg..kita tak dpt nak hbiskn msa bersama mnggu ni,isteri saya dah batalkn outstationnya..

Buah hati menelefon murid tuisyennya: Minggu ni kelas tuisyen mcm biasa..

Murid tuisyennya menelefon atuknnya: Atuk,cikgu saya ckap mnggu ni saya kena pegi klas tuisyen.Sorry,saya xblh tmnkn atuk...

Atuk menelefon setiausaha: Jgn rsau,minggu ni kita outstation.Jd,uruskn smuanya..


Bila nak abis??bengong2!!woakakaka...
Back to top Go down
View user profile
SimpLeGurL



Number of posts : 133
Age : 29
Location : KoTa KinaBaLu.....
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: outstation....   Wed Feb 25, 2009 10:24 pm

ahahahahahahaha...punya men budu...pandai ko reka cite maramprapu...
Back to top Go down
View user profile
kamal



Number of posts : 99
Location : desa sepi pub far
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: outstation....   Wed Feb 25, 2009 10:26 pm

layan ja..heheheheh tepuk tangan tepuk tangan
Back to top Go down
View user profile
SimpLeGurL



Number of posts : 133
Age : 29
Location : KoTa KinaBaLu.....
Registration date : 2008-12-15

PostSubject: Re: outstation....   Wed Feb 25, 2009 10:35 pm

yaloh layan jak... :D :D
Back to top Go down
View user profile
SAA 7441 T



Number of posts : 178
Age : 27
Location : Geragat-simpang empat..
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: outstation....   Thu Feb 26, 2009 5:19 am

haha...lawak2...hehe
Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: outstation....   Fri Feb 27, 2009 5:59 pm

haha...mataiiii...org bisu pn bleh ckp blik nie mcm...
Back to top Go down
View user profile
babyLiZaRd



Number of posts : 78
Age : 32
Location : KaYkAy-RuN^NoW-LaBuAn
Registration date : 2009-03-09

PostSubject: Re: outstation....   Tue Mar 10, 2009 12:29 pm


wakaakkakakakka
story x akan habis punya la klu mcm ne....
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/iemori69
Sponsored content




PostSubject: Re: outstation....   Today at 3:36 pm

Back to top Go down

outstation....

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Realtion :: TonGkop Chit Chat -
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum