( Local Automotive Club )
Home1CalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

- Welcome To Website TonGkop Performance Team - www.tongkop.org -


 

NAJIS BESAR!!

View previous topic View next topic Go down 
Author Message
cute n simple



Number of posts : 252
Age : 30
Location : papar ke pulakop
Registration date : 2008-12-10

PostSubject: NAJIS BESAR!!   Thu Mar 19, 2009 3:56 am

Hari minggu yang lalu, aku menghadiri sebuah majlis akad nikah kawan kepada kawanku. waktu itu aku bercuti di kampungnya. jadi bila ada kenduri, dia akan ajak aku sekali.
Tiba di majlis tersebut upacara akad nikah sedang dijalankan, aku lihat ramai orang mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki yang sedang duduk diatas bantal macam raja. Aku jarang menghadiri majlis akad nikah, jadi aku pun mengengsot ke depan sedikit untuk mendengar soalan dari tok kadi. Rupanya macam2 juga yang tok kadi tanya. Tp ada satu soalan yg menyebabkan aku malu besar...tok kadi tanya tentang waktu solat...Berapa kali dalam sehari?? Dengan lajunya pngantin itu menjawab"lima". Tok kadi tanya lagi berikan contoh najis kecil. dia pun jawab kencing bayi, Tok kadi pun mengangguk, jadi aku rasa jawapan yang diberikan betul. kemudian tok kadi tanya pula contoh najis besar. Pengantin itu mula panik. jeling kiri, jeling kanan dan mendongak ke syiling.
Aku rasa macam nak tolong je dia. bukannya susah, jawapannya najis anjing atau khinzir...Pengantin itu dah mula berpeluh jantan. tok kadi mula senyum.....aku doa dalam hati moga2 dia dengar jwpn aku td..Aku tak tau apa yang jadi selepas itu,sebab majlis kecoh dengan orang ramai tersembur air sirap yang di minum..Aku pun sama,masa tengah minum sirap,tiba-tiba aku sembur kan balik...tak pasal-pasal terkena pada kawan di sebelah..suasana jadi kecoh..Aku pegang mata aku yang penuh air mata..Yang aku ingat masa tok kadi tanya tentang contoh najis besar pada pengantin tu,keadaan jadi sunyi sepi,Tapi bila pengantin tu jawap " TAHI GAJAH".keadaan jadi hingar bingar dengan gelak ketawa orang ramai yang tidak boleh nak di kawal!!!!Jawapan pengantin itu betul-betul memecah kan perut kami..."macam mana tok kadi???......TAHI GAJAH.....Besar betul...Nak-nak bila gajah makan Durian....
scratch yahoo hik hik hik I don't know I don't know
Back to top Go down
View user profile http://www.tongkop.org
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Thu Mar 19, 2009 4:55 am

haha...mataiiii....tahi gjh lg 2..
Back to top Go down
View user profile
maramprapu



Number of posts : 207
Age : 26
Location : kp n kk
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Thu Mar 19, 2009 10:11 am

tahi bintang agi basar...hehehe.. :D mintang2 itu minatang bsar,bsar la jga njis nya kn..
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Fri Mar 20, 2009 9:20 am

ada2 ja mawi ne taw...tp mcm pernah bca ne story...



Back to top Go down
View user profile
> FORENSIK 86<



Number of posts : 222
Age : 30
Location : ??,sabah..
Registration date : 2008-12-09

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Fri Mar 20, 2009 10:14 pm

bha layan ko cute n simple..

jgn ko g2 nanti da arr..ka3..

renung2kanlah dan slmat beramal..he3

Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz

www.tongkop.org
Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 1:29 am

d sms slalu aq dpt mcm nie tau...haha
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 2:51 am

silent killer wrote:
d sms slalu aq dpt mcm nie tau...haha


sma la tu.....



Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 2:52 am

boh nda mo tggl bha..huhu
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 3:05 am

hmmmmm biar la........



Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 4:31 am

haha...kesian bha time org minum abis t'sembur..haha
Back to top Go down
View user profile
rempit vs impak maksima



Number of posts : 191
Age : 26
Location : dakat2 kg ulu kukut
Registration date : 2009-02-22

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sat Mar 21, 2009 4:44 am

ble2 pengantin tue jwb najis gajah...skula mna la pengantin tue...ank sapa la tue...
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Sun Mar 22, 2009 1:47 am

rempit vs impak maksima wrote:
ble2 pengantin tue jwb najis gajah...skula mna la pengantin tue...ank sapa la tue...



haha...ada skula ba dia kwn...cuma ggp ckit jak 2...first time ba..hehe
Back to top Go down
View user profile
babybeeLicca



Number of posts : 697
Age : 27
Location : Live In Da Fab Lane^_^
Registration date : 2008-12-14

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Wed Mar 25, 2009 11:26 am

rempit vs impak maksima wrote:
ble2 pengantin tue jwb najis gajah...skula mna la pengantin tue...ank sapa la tue...


skula punduk kale dia jannn

anak nick ajishhhh



Back to top Go down
View user profile
silent killer



Number of posts : 745
Age : 27
Location : PUB-R
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Wed Mar 25, 2009 12:27 pm

maramprapu wrote:
tahi bintang agi basar...hehehe.. :D mintang2 itu minatang bsar,bsar la jga njis nya kn..



haha...btl 2...
Back to top Go down
View user profile
the2balzboy



Number of posts : 33
Registration date : 2009-05-16

PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Mon May 25, 2009 1:35 am

wakakakak belum pas fardu ain lagi wakakakakaka bounce
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: NAJIS BESAR!!   Today at 7:11 pm

Back to top Go down

NAJIS BESAR!!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Realtion :: TonGkop Chit Chat -
Private forum on Forumotion | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Create a forum on Forumotion