( Local Automotive Club )
Home1CalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

- Welcome To Website TonGkop Performance Team - www.tongkop.org -


 

Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~

View previous topic View next topic Go down 
Author Message
VipStyle



Number of posts : 764
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Mon May 10, 2010 10:46 pm

Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?

Yay~nak tanya sikit la,,,pa pandangan korg lau ada org y menyibuk sal korg?sibuk xpa la kan..but lau memburukkan kedaan lagi?huhu...hancus~ambur~haha...

p/s

*Faham dl cite sebenar kalau nk menyibuk..yAy~

http://www.tongkop.org
Back to top Go down
View user profile http://www.tongkop.org
CINTAku



Number of posts : 508
Location : Sa anak KK bah
Registration date : 2010-02-18

PostSubject: Re: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Tue May 11, 2010 1:49 am

VipStyle wrote:
Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?

Yay~nak tanya sikit la,,,pa pandangan korg lau ada org y menyibuk sal korg?sibuk xpa la kan..but lau memburukkan kedaan lagi?huhu...hancus~ambur~haha...

p/s

*Faham dl cite sebenar kalau nk menyibuk..yAy~

Memng org mcm ni bz body, banyak sangat masa mau menyibuk hal orang daripada fikir diri sendiri. Ish susah jua orang mcm ni kan, AMBUR !!!
Back to top Go down
View user profile
VipStyle



Number of posts : 764
Registration date : 2008-12-08

PostSubject: Re: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Tue May 11, 2010 3:05 am

Haha..memang..kalau org cmni mg susah mau jaga..bertuah jugak kali kalau dpt pasangan org mcm ni(Bertuah la kali kn) mg out la..diri nda terurus tpi ada hati mau menyibuk..yay~

http://www.tongkop.org
Back to top Go down
View user profile http://www.tongkop.org
bling2



Number of posts : 141
Age : 31
Location : pengalat oyo
Registration date : 2010-03-05

PostSubject: Re: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Tue May 11, 2010 8:25 am

VipStyle wrote:
Haha..memang..kalau org cmni mg susah mau jaga..bertuah jugak kali kalau dpt pasangan org mcm ni(Bertuah la kali kn) mg out la..diri nda terurus tpi ada hati mau menyibuk..yay~




ya allah jan la aku dpt kwn mcm ni.......apatah lgi pasangan mcm ni.........jauhkn lah org2 mcm ni dri hidup ku......
Back to top Go down
View user profile
CINTAku



Number of posts : 508
Location : Sa anak KK bah
Registration date : 2010-02-18

PostSubject: Re: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Mon May 17, 2010 10:35 pm

VipStyle wrote:
Haha..memang..kalau org cmni mg susah mau jaga..bertuah jugak kali kalau dpt pasangan org mcm ni(Bertuah la kali kn) mg out la..diri nda terurus tpi ada hati mau menyibuk..yay~


Itulah manusia yang tia senang kalau dia tia menyibuk hal orang bah.... Ada jak maw coment kalau diri tu prfect tia pa ni 2 x 5 = 10...

Lihat diri sendiri sebelum coment sal orang bah kan
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~   Today at 7:05 pm

Back to top Go down

Penyibuk?menyibuk?kaki sibuk?yay~

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
 :: Public Realtion :: TonGkop Chit Chat -
Free forum | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Forumotion.com